2014. március 16., vasárnap

I.évad 6.rész

Bella szemszöge:
Hirtelen hangokat hallottam amint egy ajtó becsapódik és valaki lefelé haladt a lépcsőn. Hirtelen egy fiú bukkant fel a kezében egy tálcával majd egyre közelebb jött. 
-Biztos éhes vagy.-mondta mosolyogva majd elém tette a tálcát.
Nem szóltam semmit csak bámultam magam elé és ezt ő is észrevette mert egy széket odahúzott mellém és leült. 
-Bella a neved igaz?.-kérdezte.
Meglepődöttségemben csak bólintottam egyet majd hirtelen felnevetett.
-Látom nem vagy túl beszédes.-mosolygott továbbra is.
-Hogy kerültem ide?.-nyögtem végre ki ez a mondatot.
Sose féltem ennyire mint most pedig sokan mondták hogy bátor és vakmerő vagyok de most ebben a helyzetben minden bátorságom elszállt.
-Ez szerintem hosszú történet.-mondta.
-De én tudni akarom.-emeltem fel a hangomat kicsit.
-Úgy látom visszatért a beszéd képességed de rendben ha tudni akarod elmondom.-felelte.
-Akkor mond.-feleltem ő csak bólintott egyet és belekezdett a mondanivalójában.
-Hát én se tudok többet mind amit nekem elmondtak. Szóval biztos ismered Niallt és Louist.-én csak bólintottam egyet.
-Na szóval elmesélték hogy megérezték az illatodat majd te valamivel rájuk támadtál d később visszamentél arra a helyre ahol ez az egész történt. De Louis sejtette hogy vissza fogsz menni ezért úgy döntöttek hogy ott maradnak és megvárnak aminek ez lett a vége hogy idehoztak de a többit már tudod.-fejezte be a mesélést.
-Akkor te is vámpír vagy?.-tettem fel a kérdést.
-Igen mind azok vagyunk.-felelte.
-Mind?? Mégis mennyien vagytok?.-kerekedett el a szemem.
-Csak öten vagyunk. De még be se mutatkoztam Liam vagyok Niallt meg Louist ismered már ott van még Zayn és legutolsó sorba Harry.-mondta.
Az utolsó nevet amikor kiejtette hirtelen elakadt a lélegzetem is ha ugyanarról a Harry-ről beszélünk aki nemrég jött a sulinkba akkor már sejtem mi volt az a fura érzés vele kapcsolatban. És Zayn pedig a célpontom. Akkor szóval ők azok akik Zayn barátai akikről eddig nem sikerült információt gyűjteni.
-És most mi lesz?.-kérdeztem Liam felé fordulva.
-Hát arra a döntésre jutottunk hogy itt maradsz egy ideig. Hülye ötlet volt a két baromtól hogy idehoztak téged. És reméljük megfogunk tudni győzni hogy ne árulj el minket senkinek..-felelte.
Kikerekedtek a szemeim ahogy kimondta ezeket a szavakat hogy itt kell maradnom 5 vámpír társaságában.
-De engem keresni fognak és akkor nem ússzátok meg szárazon.-emeltem fel a hangomat már bátrabban.
-Hát biztos hogy nem olyan helyen vagyunk ahol senki nem fog megtalálni.-mondta egy kicsivel hangosabban majd felállt és elment.

*~*~*~*~*

Nem tudom mennyi idő telhetett már el de sejtettem hogy már reggel van a vagy inkább hajnalodott. Egy kicsi fény bevilágított a deszkák között szerencsére Liam kicsit késöbb lejött hozzám és leszedte a köteleket majd ahogy jött ismét elment magamra hagyva. Óvatosan felálltam az ágyról majd kikukucskáltam a kissé már öreg deszkák között.

Csodálatos volt a kilátás de valami aggasztott nem volt ismerős a hely csak fákat láttam mindenhol. Csüggetten mentem vissza az ágyhoz és lehuppantam. Gondolkoztam mindenen ami eszembe jutott mi lehet a többiekkel főként apával biztos halálra izgulja magát hogy hol lehetek. Hirtelen villám csapásként jött a felismerés döntöttem valahogy meg kell szöknöm innen....

Remélem tetszett :) Bocsi a sok késésért :(

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése