2016. november 17., csütörtök

2.évad 3.rész



Bella szemszöge: 
3 hónapja tart ez az őrület és már kezdem feladni hogy a többiek megtalálnának. Eric-el most éppen egy kastélyban lakunk két világ között. Igen ezt úgy lehet érteni hogy az emberek és a tündérek világa közötti helyen van egy hatalmas kastély. Eric persze örül mert nélküle sehova se tudok menni. Egy jó ideje már itt vagyunk mivel néha mikor költöznünk kellet hallottam Ericet beszélni valakivel hogy Harry a közelben van muszáj tovább állni. De 1 és fél hónapja meg se mozdultunk. Talán feladták hogy megtalálnak? Megráztam a fejemet hogy elűzzem a rossz gondolatokat majd felkeltem az ágyból és felöltöztem. Elhúzva a függönyt kinézve csak ködöt láttam mint mindig. Leindultam a konyhába hogy egyek valamit odafelé nem találkoztam vele. Mint kiderült Eric inkább magának való. Bemegy a dolgózószobába elvan magának valamikor csak a bejárati ajtó csattanását hallom hogy elhagyta de persze én nem mehetek sehova. De legalább nem hagy éhen. Kinyitottam a hűtőt kivettem a tejet majd meg persze a müzlit a polcról. Mikor végeztem szokásomhoz híven átmentem a hatalmas könyvtárba az időm nagy részét itt töltöm.

~*~*~*~*~*~*~*~*~

Órák telhettek el de még mindig ugyanott voltam és a könyveket tanulmányoztam. Semmi érdekeset nem találtam amikor is véletlenül húztam ki egy könyvet vele együtt a földre leesett egy másik is. Lehajoltam majd meglepődve olvastam a címet.

Ez valami vicc? Még hogy Vampirologia. Magammal vittem a könyvet egy asztalhoz majd elkezdtem olvasni. Az első oldalakat olvasva igazán meglepődtem. Azt hittem valami kitalált történetek alapján van megírva de minden amit eddig tanultam benne volt szó szerint a könyvben meg persze pár olyan dolog amit még nem is tudtam. Például hogy milyen sok vámpír képesség van a gondolatolvasáson kívül. Mikor kisebb voltam és kérdeztem hogy mégis honnan tudjuk ezt a sok mindent róluk mindenki azt mondta ez már évszázadok óta vadászokról vadászokra száll. És mégis most a kezembe tartok egy olyan könyvet ami minden kérdésemre választ ad. Akár még Harryvel kapcsolatban is. Fellapoztam majd az érzéseket kerestem benne.

'Minden Vámpír másként érez. Vannak olyanok akik örökre
elhagyják az emberi érzésüket hogy könnyebben tudják élni a vámpír létet.
Míg mások ragaszkodnak az emberi érzésekhez
hiszen az ilyenek nem önakaratukból lettek azok akik.'

Meglepődve olvastam a sorokat ez majdnem a könyv elején van az után hogy miként kell velük végezni. De hogy hogy ezt sose tanultuk hogy vannak akik nem is veszélyesek? Igaz eddig mindig csak olyannal kellett végeznem aki már nagyon sok ember életét elvették.

'Néha mondhatjuk azt hogy a vámpírok érzései
sokkal tisztábbak mint a legtöbb emberé persze ez a tiszta szívűekre igaz.
Akikhez ragaszkodnak azokért bármire képesek.'

Tiszta szívűek olvasása közben elmosolyodtam. Nem csak Harryre igaz ez de a csapatban a legtöbbjükre ez igaz. Hiába fogoly ként tartottak utána pedig elengedtek akkor is mellettem voltak mikor szükségem volt rájuk. Felajánlották egy vámpírvadásznak miután végleg elvesztette az egész családját hogy lakjon náluk. És persze az egyik elérte hogy beleszeressek amit sose gondoltam hogy megtörténhet. Mindent feláldoztak értem én pedig azzal bizonyítottam hogy énis képes vagyok áldozatot hozni értük akármit is kell átélnem vagy tennem hogy biztonságban legyen mindenki. És rájöttem nem szabad feladni ha Harry és a többiek igazán kedvelnek akkor nem adják fel a keresésemet. Nem lehet tudni hogy mi fog történni ha megtalálnak de valahogy segítenem kell nekik. Gyorsan fellapoztam a könyvet hátha találok valamit.

Kapcsolat
'Ha egy vámpír erősen kötődik akár emberhez, vámpírhoz vagy
esetleg más fajta lényhez létrejön közöttük egy bizonyos kapocs.
Távol vannak egymástól mégis álmaikban tudnak találkozni.
Az egyik félnek kell nagyon erősen a másikra gondolnia
persze mindkettő személynek aludni kell
hogy ez a kapcsolat létrejöjjön.
Ha nem sikerül a próbálkozás valószínű hogy a másik
fél ébren van ilyenkor később kell próbálkozni'

Nem hiszem el hogy eddig ezt nem tudtam. Miért nem találtam meg hamarabb ezt az átkozott könyvet. Valamit tennem kell kikel próbálnom hátha sikerül és segíthetek. Gyorsan eldugtam a könyvet ahol nem elég feltűnő és vissza indultam a szobámba. Belépve körülnéztem de senki nem volt. Beléptem a függönyöket elhúztam majd bebújtam az ágyba. Ahogy elhelyezkedtem lassan lehunytam a szememet majd Harryre gondoltam....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése