2013. november 27., szerda

I.évad 1.rész

Újabb nap és újabb este az egész napos iskolában lógás után mindig az éjszakát várom hogy kimozdulhassak és a munkámmal foglalkozhassak. Óvatosan lépkedtem az erdőbe nehogy zajt csapjak és valaki felfigyeljen rám vagy eláruljam magamat. Egyszerűen imádtam az erdőben éjszaka lenni és csak a munkámra összpontosítani és átadni magamat az éjszakának.

Megláttam a távolban egy alakot és gyorsan a legközelebbi fa mögé bújtam hátha nem vesz észre. Az övtartómból előhúztam egy fakarót és harcra készen álltam és kiléptem a fa mögül. A távolban a lény észrevett és gyors sebességgel közeledett felém de én meg se moccantam csak álltam egy helyben. Vészesen közeledett felém megvillantotta fogait előttem hátha sikerül megrémisztenie de semmi haszna nem volt nem ijedtem meg tőle. A karót a hátam mögé rejtettem hogy ne vegye észre ahogy közeledett felém vártam hogy egyre közelebb jöjjön majd amikor közel ért hozzám a hátam mögül előrántottam a karót és egyenesen a szívébe döftem. A vámpír nyögött egyet majd az összeszáradt teste a földre zuhant. Elégedetten álltam a test mellet már jó 2 hónapja erre a vámpírra vadászok és azóta nem kaptam új vadászcélpontot. Apum mindig azt mondja hogy először amit kiad végezzek azzal a személlyel és utána kapok újat és hála az égnek végre kaphatok egy másik célpontot. Elégedetten ballagtam vissza a kocsimhoz az erdő széléhez beszálltam beindítottam a motort és indultam is hazafelé. Fél óra múlva meg is érkeztem a házunkhoz leparkoltam és beindultam. 
-Megjöttem.-kiabáltam el magamat az ajtón belépve.
Apu a konyhából lépet ki a kiáltásomat halva.
-Szia törpe.Na hogy sikerült a küldetés?.-kérdezte mosolyogva.
Hát igen törpe mindig így szólít mivel nem vagyok valami magas ezért rajtam maradt ez a név de nem is bánom.
-Jól sikerül elintéztem.-mondtam mosolyogva.
-Tényleg?.-kérdezte meglepetten.
-Igen tényleg.-feleltem.
-Rendbe.Majd a szobádban találsz egy fényképet és néhány információt az új célpontról.-mondta majd eltűnt a konyhában.
Ez az végre egy újabb küldetés amilyen gyorsan tudtam felszaladtam a szobámba és az íróasztalon találtam meg a dossziét. 

Hát igen mint amit mindig elfelejtenek kideríteni a korát hogy fiatal vagy idősebb vámpírral van dolgom ezt utálom a legjobban. De ha jól megnézem a képet lehet hogy egy fiatalabbal van dolgom eddig nagyon nem szoktam megnézni a képeket de most felkeltette az érdeklődésemet. Mit ne mondjak elég helyes...mi a francokat beszélek én vágtam magamat pofon ő egy célpont le kell vadásznom. De inkább holnapra hagyom nemsokára suli is és eddig semmit nem aludtam még már előre látom hogy reggel úgy fogok menni mint egy élő zombi.....

Remélem tetszett :) Igaz hogy rövid de először a véleményetekre vagyok kíváncsi utána kehet lesznek hosszabb részek ;)  

8 megjegyzés: