2013. november 28., csütörtök

I.évad 2.rész

Reggel nagy nehezen csaptam le oda a telefonomnak hogy fogja már be akkorát rácsaptam hogy leeset a földre. Na hát remek de szerencsére nem lett semmi baja nagy nehezen kikászálódtam az ágyból majd a fürdőszobába mentem reggelre felfrissíteni magamat. Megmostam az arcomat majd egy száraz törülközővel megtöröltem és kiléptem a fürdőből majd kerestem magamnak valami ruhát ami mára jó lesz. Beismerem nem vagyok az a nagy divatos inkább csak lazán öltözködök nem vagyok amolyan "cicababa" mint a legtöbb lány én egyszerű és normális vagyok. Lassan felöltözködtem majd a táskámat felvéve leindultam a lépcsőn felhúztam a cipőmet és kiléptem a kissé hűvös levegőre. Elindultam az iskola felé egy újabb unalmas napra de szerencsére legalább a két legjobb barátnőm velem lesz mint mindig. Anna és Stef a leges legjobb barátaim a világon már óvodás korom óta. Ahogy közeledtem az iskola felé már messziről láttam hogy várnak rám a suli lépcsője előtt hála az égnek.
-Sziasztok.-mondtam mosolyogva mikor odaértem.
-Szia Bella.-mondták mind a ketten.  
-Mizu csajok?.-dobtam fel egy kérdést.
-Háát azon gondolkoztunk Annával hogy el kéne mennünk ma bulizni mivel péntek van.-mondta Stef mosolyogva.
Hát igen a buli ezek ketten megörülnek a buliért én hozzájuk képest nem nagyon de hát mégis beleegyeztem.
-Rendben.-feleltem mosolyogva.
-De valami csini ruhát vegyél fel.-mondta Anna.
Mielőtt bármit mondhattam volna erre becsengettek és mehetünk a terembe nehogy elkéssünk a magyar óráról. Helyet foglaltam a szokásos egypados helyemen mint szokásom Stef az egyik Anna pedig a másik oldalamra ültek le. Nagy volt a hangzavar de amikor kinyílt az ajtó és a tanárnő belépett a terembe mindenki elcsendesedett de felfigyeltem valamire nem egyedül jött be egy göndör hajú fiú követte.
-Gyerekek legyetek egy kicsit csendben szeretnék bemutatni nektek valakit.-tapsolt egyet-kettőt.
Mindenki teljesen csendbe lett és a tanárnőre vezették a tekintetüket.
-Új osztálytársatokat szeretném bemutatni Harry Styles-t.-mondta mosolyogva.
Mindenki elmormogott neki egy sziát majd a tanárnő megkérte hogy keressen magának egy ülőhelyet. Ahogy észrevettem a mögöttem lévő padot szúrta ki és elindult felé ahogy elhaladt mellettem furcsa érzés kerített a hatalmába egy különös jelenséget éreztem. Egész órán nem tudtam máson gondolkozni csak a fürtösön hogy mi lehet vele kapcsolatban ez a fura érzés. Hirtelen valaki megkocogtatta a vállamat és hátrafordultam a göndörke egy papírfecnit nyújtott át nekem gondolkodás nélkül elvettem.

"Fogadjunk azon gondolkozol hogy mi lehet ez a fura érzés velem kapcsolatban? :P"

Hitetlenkedve olvastam többször vissza az üzenetet nem hittem a szememnek ezt meg honnan a fenéből tudja? Gyorsan ráírtam neki a választ.

"Ne gondolkoztam semmi ilyesmin hülyeségeket beszélsz"

Hátradobtam neki a cetlit majd nem törődtem az üzeneten tovább figyeltem az órára de néha mégis beugrott ez a furcsa üzenet. A csengő éles hangjára tértem vissza a jelenbe majd felkaptam a táskámat és kimentem a folyosóra.....
A nap további részei hamar elteltek hála istennek de az üzenet még mindig nem hagyott nyugodni mielőtt hazaindultam volna a csajok emlékeztettek hogy este buli hát remek így nem tudok nyomozni az új vámpír után de sebaj legalább kiszellőztetem a fejemet kicsit mert már képzelődök. Amit hazaértem elkezdtem készülődni hamar készen lettem ezért lefeküdtem az ágyra és közben a célpontom adatait nézegettem.......


Remélem tetszett :) Jó olvasást mindenkinek :) Komiz, pipálj nyugodtan :) 

14 megjegyzés: