2013. november 24., vasárnap

Prológus

Hát hol is kezdhetném talán először bemutatkozok Izabella Morgan vagyok 17 éves Londonban lakok az apukámmal. Hát igen csak vele mivel anyukám kiskoromban meghalt alig 4 éves voltam amikor történt egy baleset de mind ebből én nem értettem semmit de most már igen el is mesélném hogy mi történt. Tisztán emlékszem még mindenre mintha tegnap történt volna anyukámmal éppen az étkezőben voltunk apukám dolgozott de azt soha nem árulta el hogy mit azt mondta mindig "ha nagy leszel majd megtudod" hát beleegyeztem nem faggattam tovább. Na de a lényeg épp ültem a konyhában vacsoráztunk amikor anyukám hirtelen kinézett a konyhaablakon majd magához hív tisztán emlékszek az utolsó mondatára "menj fel a szobádba és akármit hallasz ne gyere le" én mint jó gyerek fel is mentem a szobámba. Hirtelen furcsa zajokat hallottam a földszintről ezért nem hallgatva anyukám szavára lassan lemerészkedtem és ami elém tárult azon szinte lefagytam két alakot vettem észre miközben anyukámat fogják le aki próbál védekezni ellenük de sikertelenül. Ha jól láttam az egyik a nyakához hajolt és a szobát hangos sikítás töltötte be majd később kezdett elhalkulni és a két férfi felemelkedett a földről amin anyum élettelen teste hevert majd rám néztek. Azokat a szemeket sose felejtem el vérben forogtak és pirosan izzottak az egyik felém indult vicsorogva de a másik csak legyintet rá hogy nem éri meg és eltűntek egy szempillantás alatt. Hát ennyi lenne a történet mint kiderült az a két fickó vámpír volt és hát igen így derül ki hogy apukám foglalkozása vámpírvadász. 15 éves koromban tudtam meg ezt és megfogadtam hogy mindenáron megkeresem az a két férfit akik meggyilkolták az édesanyámat és bosszút állok. Szerencsére elsajátítottam a vámpírvadászat minden dolgát. De mi történik akkor amikor egy vadászat során megismerkedek egy vámpírral és cseppet se ellenszenves? De viszont nekem az a dolgom hogy vámpírokat öljek. És ha további 4 fiúval ismerkedek meg akik szintén vámpírok és nem a rosszabb fajtából. Ez majd a történetből kiderül :)

18 megjegyzés:

  1. Juj nekem nagyon tetszik, én is írok egy ilyesmit :)
    Lécci siess a kövivel!
    Egy jó tanács: mielőtt felteszed a részt, olvasd át! :D
    Már várom a kövit nagyooooon
    Van egy új feliratkozód is ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök hogy tetszik :) Ezt nem értem hogy miért olvassam át de majd átfogom :) És köszi a feliratkozást :)

      Törlés
    2. Lehet hogy csak nagyon hulla vagyok, de egypár helyen vannak helyesírási hibák, arra gondoltam :)

      Törlés
  2. Szuper lett.
    Nomi Nomikah vok facerol

    VálaszTörlés
  3. Léci siess a kövivel mert nagyon jó ááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááá

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jó ha majd ugy alakul akkor lehetnének benne vérfarkasok is ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :) Hát eredetileg is úgy terveztem hogy lesznek benne vérfarkasok :) de majd az kiderül hogy mikor bukkan vagy bukkannak fel ;)

      Törlés
    2. Az nagyon király lenne ha az egyiknek Viktória lenne a neve :D

      Törlés
    3. Majd meglátom :) még nem nagyon gondolkoztam a neveken :)

      Törlés
    4. Ha szeretnéd szivesen segitek ;)

      Törlés