2016. október 8., szombat

I.évad 32.rész

Hát visszatértem mint látjátok :) Már kicsit elszoktam a blog írástól de lássuk mit alkotok :D Jó olvasást mindenkinek pipálj és komiz :) (Eric a vámpír akinek Harry megölte a húgát remélem emlékeztek rá. Tudom van egy másik Eric is de ő a vámpírvadászok főhadiszállásán dolgozik :) )

2 hét eltelt azóta apámat örök nyugalomra helyeztük. Aurora még nem jelentkezet és mindenki aggódik egy kicsit nem mondják de tudom és érzem. Szerencsére még bőven van a főzetből amit Harry kapott így egy kicsit nyugodtabb mindenki. Nemsokára itt van a születésnapom is apa nélkül furcsa lesz hogy nincs itt velem. Igaz borzalmas ajándékokat választott mindig a legrosszabb felsőktől kezdve az ócska díszekig. De én így szerettem tudtam hogy milyen nehéz egy lányt az anyja nélkül felnevelni ő mégis próbálkozott több kevesebb sikerrel. Az iskolában is mindenki megvan bolondulva 1 hónap múlva szalagavató utána pedig már nemsok van háta és végzünk. Örülök hogy a többiek mellettem vannak. És persze hogy a bálon Harry lesz a párom még múlthéten kért meg rá és igent mondtam. Tudtam hogy csak azért csinálja hogy jó kedvem legyen és ez sikerült is neki mindent megpróbálok hogy ne lássák hogy összetörtem. De tudom hogy egyvalaki tudja csak nem mondja az pedig Harry ő van velem a legtöbbet. Kívülről nem mutatok semmit csak a kicsit szomorú mégis vidám lányt. Harry tudja hogy esténként rémálmok gyötörnek legtöbbször sírva ébredek de ő ott van mellettem. A ma este is egy ilyen alkalom volt. Lent vagyunk a konyhában miközben Hazz egy kis tejet melegít nekem. Mióta véglegesen ideköltöztem pár dolgot még beszereztek a fiúk több konyhai eszközt hogy mindenem meglegyen.
-Tessék.-tette elém a langyos tejet.
Nem mondtam semmit csak lassan elvettem majd belekortyoltam. Harry mellém ült majd lassan megfogta a kezemet.
-Tudom hogy többször mondtam már és lehet unod de itt vagyok veled.-nézett a szemembe.
-Nem unom és tudom.-mosolyogtam kicsit majd megszorítottam a kezét.
Pár percet ültünk még majd hirtelen hallottuk hogy a bejárati ajtó kinyílik majd Zayn lépett be rajta.
-Havert mit csinálsz te ilyenkor kint?.-nézett rá Zaynre majd az órára ami hajnali fél 3-mat mutatott.
-Csak valamit el kellett intéznem.-vonta meg a vállát.
-Megint rémálmok?.-nézett rám.
-Ezt meg honnan tudod?-kérdeztem meglepődve.
-Bella...nem vagyok bolond nem nehéz észrevenni..fáradt vagy napközben táskásak a szemeid..meg néha esténként sikítva ébredsz fel..nem nehéz kitalálni..-felelte.
-Szóval akkor a többiek is tudják?
-Szerintem igen..csak nem mondják azt akarják hogy jobban legyél..-mondta miközben a hűtőhöz lépett.
-Zayn rendben leszek..csak még egy kis időre van szükségem.-mondtam miközben ő becsukta a hűtő ajtót.
Még egy kicsit beszélgettünk majd mindenki ment a saját szobába természetesen én Harry-hez mentem.

*~*~*~*~*~*~*~*

Reggel fáradtan de a suliban már 3 órán túl voltunk szerencsére. Furcsa volt a suli mert Stef nem volt suliban és Anna se tudta merre lehet küldtem neki egy sms-t de azóta nem írt. Remélem jól van és csak beteg vagy dolga van azért nem ér rá visszaírni. Hála égnek hamar vége lett az óráknak így még gyorsan elszaladtam a szekrényemhez hogy pár könyvet haza tudjak magammal vinni. Mikor kinyitottam az ajtaját egy papír fecni esett ki a földre. Körülnéztem de senki nem volt már a suliban így lehajoltam és felvettem majd széthajtottam.

Remélem jó helyre raktam be ezt a levelet
Bella emlékszel rám igaz? Hát miért ne emlékeznél..a drága
barátod végzett a húgommal..ha rajta nem tudok
bosszút állni hát vannak más módszereim is.
Furcsa igaz hogy a barátnőd nincs a suliba? Kettőt találhatsz
kinél van...de szerintem már rég leesett.
Ha vissza szeretnéd kapni élve találkozzunk egy elhagyatott
háznál..a pontos címet egészen lent látod majd.
Ui:. Ne szólj semelyik barátodnak különben végzek vele..hidd
el vannak embereim és tudni fogom ha szólni mersz nekik..
egyedül gyere.
                                                    Eric

Ezt nem hiszem el..tudtam hogy van valami baj Stef nem tűnik csak egy szó nélkül el. Mit tegyek? A többieknek nem szólhatok..el kell valahogy mennem anélkül hogy
Harry rájönne mire készülök. Támadt egy ötletem remélem beveszik. Hazafelé gyorsan elrejtettem a gondolataimat. Néha jó de legtöbbször utálom hogy tudnak a gondolataimban olvasni így jól kell nekik beadni az egészet. Mikor beléptem az ajtó mind a nappaliban ültek szerencsére.
-Srácok egy kicsit el kell mennem csak gondoltam szólok.-álltam eléjük.
-Mégis hova?.-nézett rám Harry majd mellém lépett.
-Eric hívott a bázisról..bekell mennem pár dolgot elintézni apuval kapcsolatban..-feleltem miközben rájuk néztem. 
Csend volt senki nem szólalt meg majd Harry törte meg a csendet.
-Vigyázz magadra rendben? Ha bármi van csak hívj és megyek nem érdekel hogy vámpírvadászok vannak ott.-fogta meg a kezem.
Csak bólintottam majd mindenkit egyesével megöleltem kifelé menet felvettem Harry autókulcsát ragaszkodott hozzá hogy az övével menjek. Mikor kiértem gyorsan beszálltam és indultam is. Remélem nem követek el ezzel hibát hogy nem szóltam neki. De nem kockáztathatom hogy végezzen Stef-el bármi áron de akik még élnek és a családomnak tekintem őket megvédek mindenkit bármi áron..ha az esetleg az életembe is kerülne....

3 megjegyzés:

  1. Nagyon szuper lett ez a rész is várom a következő részt.

    VálaszTörlés
  2. Basszus. Imádom a blogod. Ma(azaz tegnap) találtam rá de szinte faltam minden szót. Hihetetlenül jól írsz remélem minnél hamarabb folytatod. Rendszeres olvasód leszek. Puszi G❤

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon köszönöm :) Megpróbálom minnél hamarabb hozni a következő részt :)

      Törlés